KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

HİZMET TALEP FORMU

KULLANICI/MÜŞTERİ BİLGİLERİ

AİT OLDUĞU BİRİM: 

BAŞVURU TARİHİ:

BÖLÜM: 

SİCİL NO:

BİRİM YÖNETİCİSİ: 

ÜNVANI:

KULLANICI ADI SOYADI: 

  TELEFONU(DAHİLİ):

E-POSTA-ADRESİ:

BİLİŞİM ÜRÜNÜ/CİHAZ BİLGİLERİ

CİHAZ TÜRÜ:

OFİS TÜRÜ:

  MARKA/MODEL NO:

İŞLETİM SİSTEMİ TÜRÜ:

BİLGİSAYARIN ŞİFRESİ: 

 
       

TALEP BİLGİLERİ

ARIZALI  

HURDA İLK TALEP DONANIMSAL / YAZILIMSAL YETERSİZLİK

DİĞER
AÇIKLAYINIZ 

 

KORUNMASI GEREKEN BİLGİ:  

 
 
FRM-54
Bu form sayfasında bulunan tüm bilgileri okudum ve kabul ediyorum.

AÇIKLAMALAR:
1- Birim yöneticisinin formu imzalaması mecburidir. Aksi halde talep kabul edilmeyecektir.
2- özel masaüstü/dizüstü bilgisayar ve çevre birimleri v.b. bilişim ürünleri için bakım/onarım/kurulum/program yükleme, geçici yedek parça vb. hizmetler verilmez.
3- Azami bakım ve/veya onarım süresi, parça beklemeyen ürünler için 3 (üç) iş günü, yetkili servise gönderilen ürünler için 35 (otuzbeş) iş günü, yedek parça bekleyen ürünler için ise, yedek parçanın temin tarihinden itibaren 5 (beş) iş günüdür.
4- Teknik Hizmetler Şube Müdürlüğü Teknik Servis Hizmetleri Birimi tarafından bilgisayarlara/bilişim ürünlerine kurum adına lisanslı ve ücretsiz yazılımların kurulumu yapılır. Lisanssız yazılım kurulumundan doğacak tüm maddi ve hukuki sorumluluk bilgisayarın zimmet sahibine aittir.
5- Bakım/Onarım için teslim edilen ürünlerde bulunan bilgilerin sorumluluğu kullanıcıya aittir. Bilgilerin kaybından Başkanlığımız sorumlu tutulamaz.
6- Dış onarıma giden ürünlerdeki bilgilerin güvenliği sağlanamayacağından, paylaşım durumunda sorumluluk kullanıcıya aittir.
7- Bakım ve/veya onarım için gelen ürünler ile ilgili sorun çözüm yöntemleri, Teknik Servis Hizmetleri Birimi Personeli tarafından üretilir.
8- Ürünlerle birlikte tanıtım medyalarının (Sürücü CD gibi) gönderilmesi, ürünün teslim süresini kısaltacaktır.
9- Bakım ve/veya onarım için Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı’na bırakılan ve işbu talep formunda yazılı tarihten itibaren 90 iş günü içerisinde her ne sebeple
olursa olsun ilgilenilmeyen ve teslim alınmayan ürünler, İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Taşınır Mal Kayıt Kontrol Yetkilisine tutanakla teslim edilir.
10- 3 (üç) işgünü içinde teslim edilemeyen ürün-hizmet taleplerinizin durumunu online arıza takip linkinden takip edebilirsiniz.
11- Bu form Teknik Servis Hizmetleri Birimi ile ürün-hizmet talep eden birim/şahıs arasında imza edilerek geçerlilik kazanır ve yukarıdaki şartlar kabul edilmiş sayılır.